Gyakran ismételt kérdések

Bízunk benne, hogy a részletes információs anyagunkat hasznosnak fogja találni, és reméljük, sikerült minden kérdésére választ adnunk. Amennyiben további kérdése lenne, kérjük, jelezze felénk. Visszajelzését, véleményét a [email protected] e-mail címen várjuk.

Hogyan lehet előfizetni?

Kattintson bármely magazinra, majd válasszon a magazinok, termékek és előfizetési akciók közül. A kiválasztott terméket helyezze a kosárba. A kosár gombra kattinva megtekintheti a kosárba helyezett termékeket/előfizetéseket. A megrendeléshez és fizetéshez be kell jelentkeznie vagy regisztrálnia kell. Fontos, hogy pontos adatokkal töltse ki, hogy előfizetését problémamentesen teljesíteni tudjuk.

Miért szükséges regisztrálni?

Webshopunkban csak regisztráció után lehet vásárolni. A saját fiók létrehozása részben kényelmi funkció, megrendeléseiről, előfizetéseiről itt tájékozódhat, illetve a digitális termékeit itt érheti el.

Előfizetési díjak

A weboldalon feltüntetett nyomtatott magazin előfizetési díjak kizárólag belföldi kézbesítésre vonatkoznak. A kedvezményes előfizetési díj tartalmazza az ÁFA (5%), a csomagolási, a kézbesítési és az egyéb díjak, költségek is - és nem minden esetben a magazinhoz csomagolt mellékleteket. Digitális magazinjaink előfizetési díjai 27 %-os Áfát tartalmaznak, kézbesítési költség nincs, az megvásárolt példányok a fiókban a Kiadványaim menüpont alatt érhetők el.

Külföldi előfizetés

Külföldi előfizetés esetén postai úton juttatjuk el a magazint a megadott kézbesítési címre, ezért az előfizetési díjhoz hozzáadódik a mindenkori külföldi küldeményekre vonatkozó postai díj, amely 1 évre vonatkozóan közel ~20.000 Ft. (Nemzetközi postai díjszabás) Külföldi előfizetési igényét az alábbi e-mail címen jelezheti: [email protected]

Ajándék-előfizetés

A magazin előfizetés kiváló ajándék lehet párjának, barátjának, barátnőjének, a családtagok részére, névnapra, születésnapra és egyéb emlékezetes eseményekre. Az előfizetés kosárba helyezésre után az ajándékozott pontos nevét és címét a kosár oldalon az eltérő címnél tudja megadni.

A magazin kézbesítését másik címre kérem

Szintén a kosár oldalon az eltérő címnél kell megadni az eltérő kézbesítési nevet és címet.

Mi történik, ha lejár az előfizetésem?

Az előfizetés lejártáról tájékoztató levelet küldünk, de az előfizetésével kapcsolatos információkat regisztrált felhasználóink a fiókjukban is nyomon követhetik. Az előfizetés lejárta előtt emailben tájékoztatjuk az előfizetése állapotáról.

Bankkártyával történő fizetés

A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat webáruházunkban. A kosárba helyezett áruk megrendelését követően, a bankkártyás fizetési mód kiválasztása után Önt választásának megfelelően a SimplePay vagy a PayPal  fizetőoldalára irányítjuk, ahol az adott pénzügyi szolgáltató által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyával. A bankkártyás fizetéshez a fizetőoldalon meg kell adnia a bankkártya számát, a lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját.

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz!

Amennyiben a SimplePay rendszerén keresztül kíván nálunk terméket vásárolni, abban az esetben átirányítjuk Önt a SimplePay fizetőoldalára, ahol a fizetés biztonságosan elvégezhető. Ha Ön nem rendelkezik SimplePay accounttal, a SimplePay akkor is támogatja a bankkártyás fizetést.

Amennyiben PayPalon keresztül kíván nálunk terméket vásárolni, abban az esetben átirányítjuk Önt a PayPal fizetőoldalára, ahol a fizetés biztonságosan elvégezhető. Ha Ön nem rendelkezik PayPal számlával, a PayPal akkor is támogatja a bankkártyás fizetést.

Magazinok kézbesítése?

Magazinjaink kézbesítését terjesztési partnerünk, a Magyar Posta Zrt. végzi. Amennyiben a kézbesítés minőségével probléma adódna, kérjük, hogy hívja a Magyar Posta előfizetési ügyfélszolgálatát a +36-80-444-444 számon.

Előfizető felelőssége?

Az alábbi esetekben sajnos sem kiadónk, sem a terjesztő nem tud felelősséget vállalni az elmaradt kézbesítés miatt, mindaddig amíg a kézbesítést akadályozó probléma megoldásra nem kerül:

• Az előfizetői, kézbesítési név és cím hibásan lett megadva. (A megrendelés leadásakor, a visszaigazolásban is ellenőrizheti az adatokat. Kérjük, mindenképpen jelezze, ha pontatlan.)
• Az előfizetési díj nem került kiegyenlítésre a tájékoztatóban feltüntetett Fizetési határidőig.
• A megadott címen nem található postaláda.
• A megadott címen található postaládán nincs feltüntetve az előfizető neve.
• A postaláda kicsi, ezért nem fér bele a magazin. ("A bedobó nyílás minimális mérete: 30 x 230 mm. A levélszekrény kialakításának olyannak kell lennie, hogy alkalmas legyen a bedobónyíláson keresztül elhelyezett küldemények (magazinok) biztonságos és sérülésmentes elhelyezésére oly módon, hogy ahhoz jogosulatlan személy hozzá ne férjen." További információ: Magyar Posta küldeményforgalmi üzletszabályzat 7.2 pont, A házhoz kézbesítés alapvető feltételei bekezdés: Posta üzletszabályzatok.
• Címváltozás történt, de sem a kiadó, sem a terjesztő erről nem lett értesítve. Kézbesített magazinnak tekintjük (és ebből következően sajnos pótolni nem áll módunkban) amennyiben az itt felsorolt ok(ok) miatt nem jutott el Önhöz az előfizetői példány. Kérjük segítse elő, hogy pontosan tudjunk Önnek kézbesíteni, így kérjük, hogy a tegyen meg mindent a kézbesítést akadályozó problémák elhárítása érdekében. Értesítsen bennünket, hogy segíteni tudjunk!

Mi történik az előfizetésemmel összevont lapszámok esetén?

Megjelenési hónapok összevonása esetén, amikor az összevont lapszám sem terjedelmében (nem dupla oldalszám), sem árában (fogyasztói ár ugyanaz, mint rendes megjelenés esetén) nem változik, a 2 összevont hónap 1 lapszámnak felel meg, így az egyéves előfizetés automatikusan kibővül +1 lapszámmal. Mikor jár le az előfizetésem? Ezzel Önnek nem kell törődnie, mi időben (minimum 1 hónappal a lejárat előtt) elküldjük Önnek a megújítással kapcsolatos tájékoztatónkat. Az előfizetéséről a fiókjában is tájékozódhat. Mi történik akkor, ha az előfizetési díjat elfelejtem befizetni a megadott határidőig? Sajnos ebben az esetben nem tudjuk garantálni, hogy előfizetése már a következő lapszámtól elindul, illetve lejáró előfizetés esetén előfizetése folyamatos lesz. A határidőt követő befizetéskor - havilap esetében - az Ön előfizetése 1 hónappal később indul.

Mi a teendő címváltozás esetén?

A magaziner.hu-n regisztrációval létrehozott fiókjában könnyedén megadhatja, módosíthatja adatait, így a címét is. Előfizetés megszűntetetése Előfizetését a következő lapszám megjelenése előtti 2 héttel tudja lemondani. Kérjük, jelezze felénk előfizetésének megszüntetésére irányuló szándékát a [email protected]  e-mail címen. Kérjük, az e-mail-ben feltétlenül tüntesse fel nevét, címét, telefon-, és bankszámlaszámát, amelyre a fennmaradó díjat visszautaljuk.

Mit jelent a kézbesítési garancia?

Amennyiben előfizetői példányát nem kézbesítik az Ön levélszekrényébe, avagy a levélszekrényéből eltulajdonítják a magazint, kiadónk garantálja, - hogyha (e-mailen vagy telefonon) jelzi felénk - pótoltatjuk az elmaradt lapszámot. Ezzel egy időben intézkedünk a terjesztő felé, hogy vizsgálják ki a pontatlan kézbesítés okát, laplopás esetén pedig tegyék meg a feljelentést.

Mit jelent a pénzvisszafizetési garancia?

Amennyiben Ön az előfizetési időszak bármely szakaszában úgy dönt, hogy a jövőben mégsem szeretne előfizetni, kérjük írásban értesítsen minket, hogy fel szeretné mondani előfizetését és mi a ki nem postázott lapszámokra vonatkozó fennmaradó előfizetői díjat visszautaljuk. Visszautalást minden esetben az Ön által megadott bankszámlaszámra díjmentesen teljesítünk. Postai úton történő pénzküldés esetén 900,-Ft adminisztrációs és postázási díj kerül felszámításra. Sérült lapot kézbesítettek Amennyiben az Ön előfizetői példánya sérülten (ázottan, gyűrten, stb) érkezett meg Önhöz, kérjük, hogy – ha erre módja van – készítsen digitális fotót a sérült kiadványról, küldje el nekünk e-mail-ben és mi azonnal postázzuk Önnek a pótlást, illetve intézkedünk a kézbesítő vállalat felé.

Nem kaptam meg az előfizeti példányomat

Lehetséges, hogy az előfizetői időszak lejárt. Kérjük, ellenőtrizze a Fiókom/ Előfizetéseim menüpont alatt az előfizetése státuszát. A másik ok lehet, hogy az Ön címe megváltozott és kiadónk erről nem szerzett tudomást. Amennyiben kiadónkat nem értesíti a címváltozásról, sajnos nem tudjuk Ön után küldeni az előfizetési példányát. FONTOS! Mivel az előfizetői példányokat nagyon sok helyen nem a posta kézbesíti, ezért abban az esetben sem jut el Önhöz az előfizetői példány, ha címváltozás esetén a Postán intézkedett az utánküldésről! Régebbi lapszámok megrendelése A régebbi lapszámok megrendelése ügyében kérjük írjon a [email protected] e-mail címre. Kérjük, hogy minden esetben pontosan adja meg a megrendelt kiadvány megjelenési számát (pl., 2008/05. vagy 2008. májusi lapszám), valamint az Ön számlázási és kézbesítési címét. Amennyiben a kért megjelenési szám(ok)ból még van raktárunkon, számla kiegyenlítés után, postázzuk a lapszámo(ka)t.

Melléklet / ajándék / termékminta a lapban

Sajnos lehetőségeink – szándékaink ellenére – korlátozottak, ugyanakkor törekszünk arra, hogy előfizetőink részére is a legtöbbet nyújtsuk. Ennek érdekében kiadónk minden olyan mellékletet / ajándékot / hirdetői termékmintát az előfizetőknek is eljuttat, amely az alábbi feltételeknek megfelel: 
1. A hirdető kérésére és költségére az előfizetői példányokba is becsomagoltatunk. Természetesen a legtöbb esetben, ha a hirdetőnek nem áll rendelkezésére elegendő darabszámban termékminta, akkor először az előfizetői példányokba kérik a behúzást, sőt többször fordul elő, hogy a melléklet csak az előfizetői példányokba kerül, az áruspéldányokba pedig nem. Ennek ellenére ritkán megeshet, hogy részben vagy egészben az előfizetői példányokba a hirdető nem kéri a behúzást, például, amikor egy konkrét területen élő (budapesti vagy megyei) olvasókhoz szeretnék eljuttatni hirdetésüket, termékmintájukat.
2. Levélszekrény útján kézbesíthető, azaz nincs fizikai akadálya annak, hogy a kézbesítők a magazint, termékkel együtt összecsomagolva, teljes terjedelmében (nem kilógva) a Magyar Posta által meghatározott szabvány levélszekrénybe tudják helyezni. Sajnos a fizikai korlátokat nem tudjuk áthidalni, erről bővebben itt olvashat: (Magyar Posta küldeményforgalmi üzletszabályzat 7.2 pont A házhoz kézbesítés alapvető feltételei bekezdés: http://posta.hu/ugyfelszolgalat/uzletszabalyzatok) Tekintettel arra, hogy több ezer előfizetőről kell egységesen gondoskodnunk, ezért sajnos a szabálytól még abban az esetben sem tudunk eltérni ha Önnél a nagyobb tárgy kézbesítése esetleg megoldható (nagyobb postaláda, napközben otthon van, személyes átadás, pl., irodaház, stb.,). A 3-as pontban említett kivételek esetén, amikor az ajándék kissé nagyobb méretű, de a terjesztővel közösen vizsgálva, a teszt alapján úgy tűnik, hogy a magazin és az ajándék külön-külön befér a postaládába, ekkor a kézbesítőket tájékoztatjuk, hogy - ahol erre szükség van - ott a magazint elválaszthatja a melléklettől, és külön-külön behelyezheti a postaládába. Azért fontos így eljárnunk, mert sajnos ellopják, ha kilóg a magazin, főleg ha ajándék is van mellette. 
3. Amennyiben a magazin a termékkel együtt nem emelt áron kerül forgalomba. Az emelt áron forgalomba kerülő mellékletes magazin esetében a melléklet nem a magazin része, azt a rendszeres fogyasztói árnál 200-300 forinttal drágábban lehet megvásárolni, szemben azzal, hogy előfizetőinknek 30-50% kedvezménnyel biztosítjuk a magazint. Általános példán keresztül, egy 695 forintos magazin esetében, ha 1 évben 4 alkalommal van ajándék, akkor az éves fogyasztói ár 9140 forint (12x695+4x200 Ft emelt ár), ezzel szemben előfizetőink 40%-os előfizetői kedvezmény esetén 4140 forintot megtakarítanak, és mindössze 417 forintért jutnak a magazin lapszámához. Kivételek: A nehéz gazdasági helyzet ellenére szerencsére vannak kivételek és van eset, amikor lehetőségünk van térítésmentesen az előfizetőkhöz is eljuttatni az amúgy emelt áron árusított mellékletet. Köszönjük megértését és segítségét annak érdekében, hogy pontos szolgáltatást nyújthassunk Önnek és minden előfizetőnknek!

Véleményét, megjegyzését, javaslatait az  [email protected] e-mail címen várjuk. © 2023 Marquard Group Hungary Kft

Visszajelzés, hibabejelentés: [email protected]